World of Warships: Legends — Havjeger
For første gang: Få den eksklusive krysseren Milwaukee med flere enheter i dette skreddersydde settet. Havet venter! Denne pakken inneholder: Den amerikanske premiumkrysseren Milwaukee på nivå 2 7 dagers premiumkonto 1 500 000 credits Dersom Milwaukee allerede er i samlingen din, får du 1 500 000 credits i kompensasjon. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.