World of Warships: Legends — Den store Cæsar
Dette berømte italienske slagskipet med ti 320 mm kanoner i hovedbatteriet kommer med en omhyggelig utvalgt rekke med ting i denne pakken. Denne pakken inneholder: 1x italiensk premium slagskip Giulio Cesare på nivå 4 5 dager med premium konto 12x Regia Marina kamuflasjer 10x sjeldne skipserfaringsboostere 10x sjeldne creditsboostere 10x sjeldne kommandørerfaringsboostere 10x sjeldne globale erfaringspoengboostere 10x sjeldne kampboostere 37 000 kommandør erfaringspoeng Dersom du allerede har Giulio Cesare i samlingen din vil du motta 9 375 000 credits i kompensasjon. Vennligst merk: Noe innhold, slik som boostere, kommandørerfaring, kamuflasjer, osv., blir ikke synlige i spillet før man har nådd et spesifikt kontonivå. Noe innhold, slik som skip, permanente kamuflasjer, esker og flagg i tillegg til merkesymboler og baser, kun kan benyttes på plattformen de kjøpes på.