Wolfenstein: Youngblood - 500 Gold Bars
Inneholder 500 gullbarrer, en valuta som brukes i spillet til å anskaffe nytt kraftpanser, våpenutseender som kan hjelpe deg og vennene dine mens dere kjemper dere vei gjennom et naziokkupert Paris.