Wolfenstein II: The Freedom Chronicles - Episode 0
Forhåndsbestill og motta Frihetskrønikene: Episode 0! Episode 0 introduserer deg til de store amerikanske heltene Joseph Stallion, Jessica Valiant og Gerald Wilkins og frihetskampen deres mot nazi-tyranniet i det amerikanske territoriet! Bruk deres unike egenskaper og benytt deg av deres våpenarsenal til å skyte deg vei gjennom nazister i dette nedlastbare åpningsoppdraget.