WO4U: Special Costume for Yang Jian
Et spesialantrekk til Yang Jian vil bli lagt til. Gled deg over den nye kampopplevelsen! ■Innhold Special Costume for "Yang Jian" ■Slik gjør du det Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume». Denne gjenstanden får du når du kjøper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Vær forsiktig så du ikke kjøper samme innhold to ganger. Dette innholdet er bare til WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Det kan ikke brukes i grunnspillet WARRIORS OROCHI 4.