WO4U: Legendary Weapons OROCHI Pack 4
Det vil bli lagt til legendariske våpen til de originale WARRIORS OROCHI-offiserene. Gled deg over den nye kampopplevelsen! ■Innhold Legendariske våpen til: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Joan of Arc, Achilles og Perseus ■Slik gjør du det Du kan endre våpen fra leiren ved å velge «Weapons» – «Equip Weapons». Denne gjenstanden får du når du kjøper WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition eller WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition. Vær forsiktig så du ikke kjøper samme innhold to ganger. Dette innholdet er bare til WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Det kan ikke brukes i grunnspillet WARRIORS OROCHI 4.