WO4U: Deluxe Edition Bonuses
■Innhold – Bonusvåpen: War God's Halberd Z, God Smiter's Pike Z, Abaddon Z – 300 000 Growth Points – 3000 Arena Points – 100 Crystals – Tidlig opplåsing av figurer: Kyūbi, Tamamo, Yinglong ■Slik gjør du det – Våpen Du kan endre våpen fra leiren ved å velge «Weapons» – «Equip Weapons». – Growth Points For å bruke Growth Points til å heve nivået på figurene dine, går du til leiren og velger «Upgrade» – «Upgrade Officers» – «Upgrade Levels». – Arena Points Poengene kan du bruke i kamparenaen for å låse opp figurer eller skaffe deg våpen. – Crystals Crystals kan brukes via «Upgrade" – «Upgrade Camp» i leiren. – Opplåst figur Du kan velge figuren i leiren fra «Party» – «Form Team». *Dette produktet er en del av DLC-settet for alle som har kjøpt Deluxe Edition.