Wizard of Legend
Wizard of Legend er et lynraskt actionrollespill med fokus på dynamisk bruk av magi i kampene. Kjappe bevegelser og enda kjappere formelbruk gir deg mulighet til å hekte sammen formlene til kraftige kombinasjonsangrep mot fiendene! Lås opp over 100 unike formler, og oppdag stadig flere formelkombinasjoner. Med en lang rekke elementformler kan du sette sammen en hånd med kort som passer spillestilen din perfekt. Kast deg ut i kampene selv, eller hold deg på avstand og la lakeiene gjøre grovarbeidet. Spill solo eller samarbeid med andre! Du bestemmer!