Witchdoctor Alpha Overlord-sett
Inkluderer fem kosmetiske elementer, inkludert støtte-draktskinet «Witchdoctor Alpha», som hjelper allierte med en kombinert offensiv og defensiv stråle. Overlord, mumien til monarken som hersket i antikken! Utrust deg med kosmetisk innhold og hent allierte tilbake fra dødens avgrunn! Innhold: Witchdoctor Alpha Overlord-sett - Overlord (Witchdoctor-skin til eksodrakt) - Ritual Icon (dekal) - Upstream (emote) - The doc is in! (stempel) - Pendant of Power (amulett) Merk: Innholdet i dette settet kan også være tilgjengelig for salg enkeltvis eller i andre sett. Vær forsiktig så du ikke kjøper noe to ganger. Skins, dekaler og amuletter er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Emoter og stempler er innhold som kan brukes til å tilpasse kommunikasjonshjulet i spillet til din egen smak. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.