White Noise 2
Nauti uudesta kauhukokemuksesta nimeltään White Noise 2! White Noise 2 on jatkoa tunnetulle pelille White Noise Online. Liity mukaan tutkijatiimiin, tai ota haltuusi hirviö ja syö heidä! White Noise 2 tarjoaaa 4vs1 epäsymmetrisen kauhukokemuksen, joka ei jätä ketään kylmäksi. Pelaa kavereiden kanssa White Noise 2 tarjoaa yksinkertaisen pelinluontimahdollisuuden, jotta voit pelata kavereiden kanssa helposti. Avaa peli, valitse joukkueesi, tai jätä se onnen varaan ja ala pelata! Tutkijat ovat palanneet Tutkijana sinun täytyy etsiä aluetta tiimikaveriesi kanssa ja toimia yhdessä varoen ettette eksy, tai olette helppo saalis otukselle! Vältä menettämästä järkeäsi ja varo etteivät paristot taskulampussasi lopu välttääksesi sokeana kävelyä. Myös otukset ovat palanneet! Otuksena metsästät tutkijoita ja vältät nähdyksi tulemista. Valo voi tainnuttaa sinut, joten käytä voimiasi välttääksesi sitä, ja aiheuta kaaosta tutkijoiden lähellä, ja yritä saada heidät erilleen helpoiksi uhreiksi. Kutsu toteemeja jotka varoittavat sinua tutkijoiden läheisyydestä, ja estä heitä löytämästä kahdeksaa kasettia ennenkuin saat heidät kaikki kiinni! Paluu haudan takaa White Noise 2:ssa kuolema ei tarkoita että peli olisi pelattu. Nouse kuolleista haamuna ja käytä hyödyksi taitojasi auttaakseni muita tutkijoita. Avaa uusia tavaroita Avaa uusia hahmoja ja tavaroita kun pelaat, mukana myös klassiset White Noise Onlinen hahmot. Jokaisella on omat kykynsä ja voimansa. Tykkäätkö hiipiä hiirenhiljaa vai haluatko mieluummin pitkän akkukeston taskulamppuusi? Katso uudelleen parhaat hetket Tottakai, myös tuttu uusintaruutu on takaisin White Noise 2:ssa. Kun peli on ohi, katso kuinka kävelitte ympyrää, tai kuinka yksi teistä eksyi ja naurakaa itsenne tärviölle!