What A Deal Pack
Pakken inneholder: 1 beholdningsveske som rommer mer bytte. 1 bankhvelv i byen med plass til flere gjenstander. Fem pakker med kampanjeskår som kan brukes til å gi heltene og forsvarsverkene dine unike bonuser.