Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
Hei! Hei du, overlevende! Du, ja. Vi trenger noen til å hjelpe oss med forskningen. En ekte moderne arkeolog som kan grave opp alle antrekkene Jeff Tusk gjemte til fremtidige beundrere. Det blir nok ikke mye til fremtid, så vi kan like gjerne grave dem opp med en gang. Nå kan du utforske ParadiZe under ledelse av den berømte arkeologen Makoto Yamahori. Dra ut på leting etter Jeff Tusks nære fortid, og lås opp 10 kosmetiske gjenstander.