Weapon "Summer Festival"
Legg til et sett som inneholder et nytt sverd, scabbard og ODM-utstyr til Equipment Supply Station. Sett farge på slagmarken ved å bruke et nytt våpen med sommerfestivaltema. *Alle våpen-sett som inneholder alle de 4 våpnene som slippes til spesialpris i desember.