Way of the Hunter: Outfits Pack
The Outfits Pack inneholder ett ekstra antrekk til hver spillfigur – River, April, Wallace, Jackie og Malachi – og de kan brukes i spillvariantene Free Hunt og Multiplayer. River Know Etter å ha gjennomført mange jaktekspedisjoner med klær han har arvet av Wallace, valgte River et mer komfortabelt og holdbart antrekk. Det nye antrekket hans inkluderer en lett caps med patriotiske symboler, en myk jakke i Deerhunter-oransje og nye støvler og tekniske bukser som er holdbare og sjelden revner. Jackie Mackovich Jackie får et antrekk med en stilig Tweed-ridejakke, bomullsskjorte og en fedora med fjær og ser ut som en britisk lady, men alle plaggene hennes er funksjonelle, også de vanntette knebuksene og gummistøvlene laget for gjørmete terreng. Wallace Elliot Willow Som et symbol på et langt vennskap fikk Wallace et nytt antrekk av sin slovakiske venn Ľudovít til å bruke på St. Hubert-dagen. Antrekket består av en jaktjakke med tradisjonelle broderier, et håndlaget jaktslips med hjortemotiv, en olivengrønn filthatt med dekorative snorer, funksjonelle grønne bukser og vanntette støvler i neopren. April Waley April foretrekker å ikke bli oppdaget når hun er på jakt og får nå et kamuflasjeantrekk med en vanntett regnjakke som puster, duftbegrensende solide bukser, komfortable jaktstøvler tilpasset forhold tidlig på året og en justerbar caps. Malachi Burnett Selv om Malachi stort sett tilbringer dagene for seg selv, forstår han hvor viktig det er å se skikkelig ut. Antrekket hans består av en flat caps, en flanellsskjorte i italiensk stil med rødt slips og en V-genser i merinoull. Antrekket hans fullføres med bukser i historisk stil, en robust feltjakke og ekstra lette jaktstøvler som hinter om jaktbakgrunnen hans. Denne nedlastingen er også en del av kartpakke 2.