En uønsket skikkelse fra San Franciscos fortid har kommet tilbake etter femti år. En morder i Oakland ekspederer ofrene sine på samme måte som 60-tallets Zodiac Killer og han terger politiet og nyhetskanaler med kodede meldinger. Greier du å dekryptere meldingene og finne den skyldige? Fullfør oppdraget og få et ekstra klesplagg!