WARRIORS OROCHI 4: Special Mounts Pack 2
■Innhold Spesialridedyr «Fenrir» og «Catoblepas» ■Slik bruker du ridedyret Du kan endre ridedyr fra leiren ved å velge «Party» – «Form Team».