WARRIORS OROCHI 4: Scenario Pack 2
5 scenarioer legges til. Gled deg over å spille nye scenarioer. ■Innhold Scenario "Zeus's Judgment" Scenario "Oust the Archvillains" Scenario "Battle for the Wine of the Gods" Scenario "Battle for the Bracelet" Scenario "All-out War! DW Vs. SW" ■Slik spiller du Du kan velge scenario fra leiren ved å velge «Sortie» – «DLC».