WARRIORS OROCHI 4: Legendary Weapons OROCHI Pack 3
Legendariske våpen til dine WARRIORS OROCHI-offiserer vil legges til. Utkjemp slag på en helt nye måte. ■Innhold Legendariske våpen til: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin og Perseus ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Weapons» – «Equip Weapons».