WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 3
Legendariske antrekk til WARRIORS OROCHI-offiserene dine vil legges til. Gå i strid på en helt ny måte. ■Innhold Legendariske antrekk til: Dodomeki, Gyūki, Hundun, Diamondback, Zeus, Athena, Ares, Odin og Perseus ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».