WARRIORS OROCHI 4: Legendary Costumes OROCHI Pack 1
Legendariske antrekk til WARRIORS OROCHI-offiserene dine vil legges til. Gå i strid på en helt ny måte. ■Innhold Legendariske antrekk til: Taigong Wang, Fu Xi, Nuwa, Sanzang, Kaguya, Nezha, Susano'o, Shennong, Yinglong og Nezha (Human) ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».