WARRIORS OROCHI 4: Deluxe Edition Bonus Pack
■Innhold ・Bonusvåpnene «War God's Halberd», «God Smiter's Pike» og «Abaddon» ・30 000 Growth Points ・3000 Arena Points ・Figuren «Yinglong» låses opp. ■Slik gjør du det ・Våpen Du kan endre våpen fra leiren ved å velge «Weapons» – «Equip Weapons». ・Growth Points Du kan bruke «vekstpoeng» til å heve nivået på figurene dine fra leiren ved å velge «Upgrade» – «Upgrade Officers» – «Upgrade Levels». ・Arena Points Poengene kan brukes i «Battle Arena» for å låse opp figurer eller skaffe våpen. ・Opplåst figur Du kan velge figuren fra leiren ved å velge «Party» – «Form Team».