WARRIORS OROCHI 4: Bonus Mount "Unicorn"
Bonusridedyret «Unicorn» legges til. Gå i strid i en helt ny stil. ■Innhold Bonus Mount "Unicorn" ■Slik bruker du ridedyret Du kan endre ridedyr fra leiren ved å velge «Party» – «Form Team».