WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Xingcai
Bonusantrekk til Xingcai legges til. Gå i strid i en helt ny stil. Bonusantrekk til «Xingcai» ■Slik bruker du antrekket Du kan endre antrekk fra leiren ved å velge «Party» – «Select Costume».