WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DYNASTY TRAD COSTUME
Nye kostymer blir tilgjengelige for 39 figurer. De nye kostymene er for noen av figurene fra "Wei", "Wu", "Shu", "Jin" og "Other 1".