WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DWSF COSTUME - OTHER 1
Spesielle kostymer blir tilgjengelige for alle de 16 figurene under Other 1, med de fleste basert på deres design fra DYNASTY WARRIRS: Strikeforce eller DYNASTY WARRIORS-seriene.