WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 2
Dette settet gir deg originale antrekk 2 til alle de 65 offiserene i DYNASTY WARRIORS 7 og DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. Gi deg selv en ny start i favorittbrettene dine med disse unike antrekkene. *DW7 PAKKE MED ORIGINALE ANTREKK 6-9 er inkludert i dette settet.