WARRIORS OROCHI 3 Ultimate BGM PACK 2
Ny musikk blir tilgjengelig i baner du allerede har fullført. * Ny bakgrunnsmusikk: "Enchantment -ORIENT SPECTRA-" "Ferocity -FATAL STROKE-"