WARRIORS: Abyss - SAMURAI WARRIORS Classic Costume Set
Dette settet med 68 antrekk båret av helter (heroes) i «SAMURAI WARRIORS»-serien blir tilgjengelig så snart spilleren har fullført opplæringen. Obs: – På det offisielle nettstedet finner du mer informasjon om heltene i dette settet. – Produktet «WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Ultimate Edition» byr også på dette innholdet i en bundel med hovedspillet. Før du gjennomfører kjøpet, må du sjekke at du har valgt riktig produkt.