WARRIORS: Abyss - DYNASTY WARRIORS Jin Dynasty Classic Costume Set
Settet inneholder 19 ekstra antrekk brukt av 5 av Jin dynasty-heltene (heroes) i «DYNASTY WARRIORS»-serien. Det blir lagt til i spillet i den første gratisoppdateringen og gjort tilgjengelig når spilleren har fullført opplæringen. Obs: På det offisielle nettstedet finner du mer informasjon om heltene i settet.