Warhammer: Vermintide 2 - Warrior Priest of Sigmar
Ny karrieremodus til Victor Saltzpyre En Krigerprest fra Sigmar bekjemper ondskap i alle dens former, og deltar i nærkamp med hellig hensikt. Som Krigerprest bruker Saltzpyre troen sin for å styrke sine slag og beskytte seg mot skade. Han bruker sterke hammere eller kombinerer dem med en bok eller et skjold, og påkaller guddommelig makt for å inspirere sine kamerater og sette frykt i sine fiender. Slå kjetteren med nye unike våpentyper: Den store oppgjørshammeren og Skallesplitterhammeren & Velsignet bok. Perfeksjoner kamptaktikken din med våpenkombinasjoner som bruker Skallesplitterhammeren: Bruk den sammen med en Velsignet bok for å påkalle Sigmars ære. Kombineres med et skjold for å oppnå en perfekt balanse mellom angrep og forsvar. Bruk to Skallesplitterhammere for å utrette et massivt blodbad. Plukk opp et skjold og sprell for å håndheve blodig pønitens. Motta Sigmars velsignelser med Krigerprestens unike nye talenttre. Slipp løs guddommelig makt for å slå De sammensvorne eller styrke dine allierte med nye unike ferdigheter. Bruk hellige klær og rustninger med et eksklusivt figurantrekk og nye replikker. Endre utseendet til din Krigerprest fra Sigmar med ny kosmetikk. Inkludert kosmetikk: 1 nytt figurantrekk 1 fargevariasjon til et nytt figurantrekk 5 nye hatter 5 nye illusjoner til Skallesplitterhammeren 5 nye illusjoner til Den store oppgjørshammeren 5 illusjoner for bruk av Skallesplitterhammeren med et annet våpen 5 illusjoner til Skallesplitterhammeren og skjoldet 5 illusjoner til Skallesplitterhammeren og Velsignet bok 5 illusjoner til sprelling og skjold 3 portrettrammer 6 eksklusive malerier 1 ny premiumkosmetikk MERK: Når du kjøper Warhammer: Vermintide 2 – Warrior Priest-karrieremodus, vil du motta 325 Shillings (spillvaluta) du kan bruke i spillets butikk.