Warhammer: Vermintide 2 - Sister of the Thorn
Sisters of the Thorn er kjent som Ariels tjenestepiker, den livgivende dronningen av Athel Loren, men det finnes enkelte som tilbyr mørkere, ondsinnede makter. Kerillian har blitt gjenfødt i deres mystiske rekker, og kjemper med tryllekunst og spyd, og tar i bruk naturens prakt for å styrke og beskytte dens allierte. – Slipp løs gudinnenes gaver med to nye våpentyper: Briar-kastespydet og Dypskogsstaven. – Omfavn Naturens vev med et nytt unikt talenttre. – Fryd deg i Naturens ære med et eksklusivt karakterantrekk og ny dialog. – Bevæpne deg med Cadai og Cytharais velsignelser for å styrke andre helter. – Endre utseendet til din Sister of the Thorn med all den nye kosmetikken Kosmetikken omfatter: 5 nye illusjoner til Briar-kastespydet 5 nye illusjoner til Dypskogsstaven 4 nye fargevariasjoner til heltekostymet 4 nye hatter 3 nye portrettrammer 6 eksklusive malerier av festningen MERK: Når du kjøper Warhammer: Vermintide 2 – Sister of the Thorn – Karrieremodus, mottar du 335 Shillings (spillvaluta) du kan bruke i spillets butikk.