Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
Dommens Lys-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Sienna Fuegonasus: Stearinkrage-hatten og JDommeren fra Myrmidia-antrekket. Kosmetikken kan brukes i Sienna Fuegonasus’ Ildtrollmann-karrieremodus. Om kosmetikken: Stearinkrage - Hatt Av en eller annen grunn smelter ikke disse lysene mens heksa står på. Sannsynligvis best ikke å tenke på hva de er laget av. Dommeren fra Myrmidia - Antrekk Ikke kryss Myrmidias dommere, for kjennelsen deres er sjelden gunstig, og dommen deres innebærer alltid ild.