Warhammer: Vermintide 2 - Karak Norn Hold-Keeper
Beskytteren av Karak Norn Hold-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Bardin Goreksson: Gungasti-hatten og Valayas Skytsengel-antrekk. Kosmetikken kan brukes i Bardin Gorekssons Jernknuser-karrieremodus. Om kosmetikken: Gungasti - Hatt Fryktinngytende hjelm, oppkalt etter dvergenes sjeldne musikkinstrument med horn som virker underlig kjente. Valayas Skytsengel - Antrekk Forgylt rustning av en Dawi Jernknuser som alltid er parat til å forsvare sitt ildsted og hjem.