Warhammer: Vermintide 2 - Flamboyant Sellsword
Elegant Leiemorder-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Markus Kruber: Marskalk Ludenwalds Favoritthatt og Hellequins Bekledning-antrekk. Kosmetikken kan brukes i Markus Krubers Leiesoldat-karrieremodus. Om kosmetikken: Marskalk Ludenwalds Favoritthatt - Hatt Sist sett i hvelvene til selveste keiser Karl-Franz. Kruber sverger på at han ikke vet hvordan den endte opp hos keiseren. Hellequins Bekledning - Antrekk Prangende (men fillete) soldatuniform, bestilt av Guisaume fra Parravon av en ukjent kaptein av leiesoldater.