Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Robes of the Illuminator
Illuminatorens kapper-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Sienna Fuegonasus: Den lærdes lanternehjelm-hatten og Søkerens kapper-antrekket. Kosmetikken kan brukes i Sienna Fuegonasus’ Ildtrollmann-karrieremodus. Om kosmetikken: Den lærdes lanternehjelm – Hatt Favoritthodeplagget til Lyse trollmenn som liker å se hvor de går – og å bli sett mens de går dit. Søkerens kapper – Antrekk Kledningen til en utrettelig lærd, gjennomsyret av mysteriene til turbulente Aqshy.