Warhammer: Vermintide 2 - Agent of Malekith
Agenten fra Malekith-samlingen inneholder to typer premium kosmetikk til Victor Salzpyre: Skyggemorderens Maske-hatten og Ryggdolkeren fra Naggarond-antrekket. Kosmetikken kan brukes i Kerillians Skygge-karrieremodus. Om kosmetikken: Skyggemorderens Maske - Hatt En drakt båret av Skyggene i Askefjellene, hvis fottrinn ikke gir fra seg noen lyd, og hvis kniver skjæres gjennom rustning som om det var hud. Ryggdolkeren fra Naggarond - Antrekk En snikmorders drakt, båret av de særdeles upålitelige (forskjeller betyr noe i Naggarond).