Warhammer: Chaosbane - Tomb Kings
Dette innholdet er inkludert i Season Pass for Warhammer: Chaosbane. Utforsk ødelandet i Nehekhara og kjemp mot gravkongenes styrker. Denne nye akten byr på en original historie, unike miljøer og nye fiender.