Warhammer: Chaosbane Season Pass
Gjør din reise i Warhammer: Chaosbane til en enda bedre opplevelse med Season Pass. Season Pass inneholder: – Et ekstra kapittel til kampanjen – Modifisert ferdighetsprogresjon – Bonusutbytte for vanlige fragmenter – Nye emotes – Flere nye kjæledyr Spar penger på ekstrainnhold til Warhammer: Chaosbane ved å kjøpe Season Pass.