NaconAction og eventyr
Lås opp alt av ekstramateriale til Warhammer: Chaosbane. Denne pakken inneholder følgende: – Witch Hunter-klassen – Tomb Kings-utvidelsen – Nye ferdighetsprogresjoner – 10 bonus-emotes – 4 legendariske hodeplagg – 8 unike familiars – Bonuserfaring, gull og skatter – En rekke kosmetiske tillegg! Merk: Du må ha spillet Warhammer: Chaosbane for å kunne motta dette innholdet.