Warhammer: Chaosbane Base Fragment Boost
Denne bonusen, som aktiveres via inventory, øker dine muligheter for å finne vanlige fragmenter når du plukker opp krigsbytte. Slik får du mer ressurser du kan bruke til å vinne gudenes gunst i spillet.