Warhammer Bundle: Mordheim and Blood Bowl 2
Engasjer deg i Warhammer-universet med denne unike samlingen, som gir deg tilgang til Blood Bowl 2 og Mordheim: City of the Damned, adapsjoner av Games Workshops populære brettspill. Blood Bowl 2 kombinerer Warhammer og amerikansk fortball. Resultatet er en eksplosiv cocktail av turbasert strategi, humor og brutalitet, tilpasset fra Games Workshops berømte brettspill. Led stjerneteamet Reikland Reavers i den nye solokampanjen eller organiser mesterskap, lag egne team bestående av åtte raser fra Warhammer-verdenen og bytte spillere i onlinemodus. Spill den første videospilltilpasningen av Games Workshop-bordplatespillet Mordheim. Satt i Warhammer-verdens desimerte Empire City, Mordheim: City of the Damned er et turbasert taktisk spill der du leder warbander i blodige og dødelige sammenstøt. Spillet kombinerer RPG-elementer, fartsfylt taktisk kamp og intrikat enhetstilpasning i en tid gjennomsyret av kaos og rivalisering der kun de sterkeste overlever.