Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr
Du er en Inkvisitor, Imperiums mektigste utsending. I dette action-rollespillet fra skaperne av The Incredible Adventures of Van Helsing saumfarer du festningen som er klosteret Martyr og befrir det fra kaoset som gjemmer seg i veggene. – Etterforskningen vil føre deg til mange planeter i Caligari-sektoren og du vil møte horder av fiender i variert terreng. – Kast deg ut i kampen med brutale taktiske angrep: Bruk dekningssystemet, destruerbare omgivelser, kontrollerbare tårn og kjøretøy til din fordel. – Velg mellom tre klasser som hver gir sin unike spillmekanikk. – Tilpass din opplevelse av spillet med et gigantisk tre for valg av ferdigheter, tilvirkning av gjenstander og et bredt utvalg av våpen. – Spill alene eller i samarbeidsmodus med to spillere lokalt eller opp til fire på nettet. – Utforsk en persistent åpen verden med et bredt spekter av oppdrag.