Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Sororitas Class
Dette nye nedlastbare innholdet legger til en ny klasse i Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr: En Inkvisitor med bakgrunn fra Adepta Sororitas. Sororitas er også kjent som Kampens søstre. De er andektige følgere av Keiseren og en bastion mot korrupsjon og kjetteri i hele Imperiet. De jakter ned kjettere med en hel rekke våpen, fra flammekastere til velsignede sverd, makthammere og makthellebarder. Det sies at troen deres er et våpen sterkere enn noe stål. De bruker sin brennende tro til å mane frem krefter uten sidestykke og utføre hellige gjerninger. Slik tier de skrikene til hver eneste kjetter.