Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr - Reverence Emote
Å ære Den hellige keiseren er ikke bare en måte å inspirere imperiets tjenere på, det er en plikt for alle tronens agenter. Denne DLC-en inneholder en spesiell emote-animasjon.