Utbredelsen av Warp-forgiftede medikamenter er rapportert hos befolkningen, med potensielt dødelige konsekvenser for balansen i den berørte regionen. Trusselnivået er fortsatt omdiskutert, men Imperium kan ikke ta noen sjanser i slike situasjoner. Denne DLC-en inneholder en spesiell prioritetsoppgave. En etterforskning består av en kort historie og en rekke nye oppdrag. Når du har fullført oppdraget, belønnes du med et unikt vaksineringsstoff. (Vær oppmerksom på at dette oppdraget kun er tilgjengelig etter at du har låst opp Triglav Subsector).