En hemmelig Inquisition-base er under angrep av Chaos-styrker. På grunn av basens strategisk viktige posisjon er det nødvendig at en sertifisert agent tar kommando og organiserer forsvaret frem til forsterkninger ankommer. Denne DLC-en inneholder en spesiell prioritetsoppgave som har sin egen historie og består av en serie med nye oppdrag. Når du fullfører oppdraget blir du belønnet med et unikt Tarot-kort. (Merk at dette oppdraget kun er tilgjengelig etter at du har låst opp Agartha Subsector.)