En Inquisitor skal holde styr på ufattelige mengder fakta og data. Det er derfor vanlig at de bruker servo-skulls utstyrt med logikkretser for slike oppgaver. Denne DLC-en inneholder et nytt kjæledyr: Monotask Servo-skull.