Et av imperiets hvelv, urgammelt og glemt, har blitt gjenoppdaget. Inneholder det noen verdifulle gjenstander? Viktige tekster? Eller unevnelige hedenske kodekser? Din jobb er å finne ut dette og sikre det som måtte finnes i hvelvet av skatter eller ondskap. Denne DLC-en inneholder Starmap-destinasjonen Void Station Sacred Vault HS-1011, med flere nye oppdrag og en spesiell relikvie-butikk som blir tilgjengelig etter at oppdragene er fullført. Du finner Sacred Vault HS-1011 i Ormeus-systemet i Agartha Subsector. (Merk at denne nye Starmap-destinasjonen kun er tilgjengelig etter å ha låst opp Agartha Subsector.)