En ny bølge av seditionist-idéer har infisert en Imperial-verden. Heldigvis har Holy Ordos' agenter oppdaget problemet før det fikk spredt seg særlig langt. Ringlederne kan fortsatt lukes ut. Denne DLC-en inneholder en spesiell prioritetsoppgave. En etterforskning består av en kort historie og en rekke nye oppdrag. Når du har fullført oppdraget, belønnes du med en unik kosmetisk gjenstand. (Merk at dette oppdraget kun er tilgjengelig etter å ha låst opp Triglav Subsector.)