En Cherub er en bio-designet, flyvende homonkulus laget for å assistere Inquisitors. Adeptus Mechanicus har med hensikt utformet dem som symboler på englene fra den urgamle terranske mytologien, og de representerer renhet i Keiserens øyne. Den perfekte følgesvenn for de som håndhever Keiserens hellige ord i Caligari-sektoren. Denne DLC-en inneholder et nytt Cherub-kjæledyr.